lördag 19 maj 2007






5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilken underbar vit hall! Ser att du har likadana lampor som mig..och ledstång som mig oxå...dvs grovt rep. Mitt rep kommer från en båt..förrförra ägaren var en båtfantast och dykare..så vi har även ett ankare ute på gården. Vilken fin byrå och liten byrå ovanpå den!...fint att se det fina skåpet i rummet innanför! :)

Tingeltangel sa...

Vilken ljus och charmig hall du har. Gillar också ledstången av rep - sådan har vi också och vi var överlyckliga då vi bytt ut den gamla av furu. Kul att se dina fina skåp också.

Drömskåpets Hanna sa...

signe: Tack så jättemycket! Vad kul att vi verkar ha en del samma saker. Vad häftigt att du faktiskt har riktiga saker från en båt.
Kram!

tingeltangel: Tack tack!!
Vi hade också en i något trä innan, gråmålad, inte så snygg, tro mig!! ;)
Kram!

Lella sa...

Ser superfint ut hemma hos dig!!!
Själv har jag en hall som är mer byggarbetsplats än hall, hmmm, hur länge står man ut undrar jag ibland?! Men din hall är inspirerande för någon som längtar efter att göra det sista lull-lullet ;o)

Drömskåpets Hanna sa...

lella: Tack så jättemycket!
Visst är det jobbigt när man är mitt i renoveringen. Men det är så värt det i slutändan. Jobba på din hall du så ska du se att det blir jättebra till slut.
Kram!