tisdag 10 juli 2007

Hejhej!!

Oj vad tiden går fort. Och inte har jag några direkta ursäkter för att jag inte har skrivit på ett tag heller (igen). hihi!!
Något vidare semesterväder har vi ju inte fått så det har istället lockat med att ta tag i lite renovering istället för att lapa sol.
Så nu är det sovrumsdags. Det är väl tredje gången vi försöker sätta fart med det men den här gången har jag verkligen höga förhoppningar om att det faktiskt kan gå vägen. I alla fall så länge det inte blir solsken...

Har också varit och hämtat lite saker från mormors hus nu när det ska säljas. Vi fick med oss lite smått och gott. En vit spegel, ett par trälådor med gammalt tryck på (Barnängen och Lidköpings sockerfabrik), en vägglampa som ska målas, nytt trädgårdsbord som också det ska målas, en jättesöt liten byrå i vitt och ljusgrönt och en kristallkrona. Antingen hamnar den i köket eller så blir det i badrummet när det blir färdigt. Vet inte riktigt än hur jag vill ha det.

Bilder från renovering och på nya saker kommer senare när de står i sin rätta miljö.

Hej på er!

4 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Vad kul att du är tillbaka! Kram Lily :)

Tingeltangel sa...

Vad glad jag blev att se att du skrivit igen.... De där trälådorna låter jättefina. Jag tycker sådana är så charmiga.

Anonym sa...

Kul att du är tillbaka! Ser framemot foton!!

MODERN COUNTRY sa...

Heisann gumman! Håper du nyter dagene og at du koser deg masse :) Skal bli gøy og følge med på soveromsrenoveringen og ikke minst se dine nye flotte ting fra mormors hus :) Ha en hyggelig helg og sees snart igjen! Klem fra Aina ;)