onsdag 25 juli 2007

Sovrum snart klart...

Som jag tidigare skrivit så håller vi på att fixa i vårat sovrum och det börjar faktiskt närma sig sitt slut nu vilket ska bli väldigt skönt. Imorgon ska det slipas golv och sen ska det målas och så upp med lite lister och sånt. Sen bör det vara färdigt.
Min jakt på fina lakan har börjat och jag har kollat lite på nätet och hittat ett par snygga. Vi får se om det blir dom, ska väl kika runt lite på hemmaplan också innan jag bestämmer mig.
Tänkte också fråga er om en lampa jag har sett men nu inte hittar längre, minns inte vilken butik jag sett den i. Den är i glas och typ formad som ett päron skulle man nog kunna säga. Så jag hoppas att det är någon av er som vet var den finns att köpa som kan tipsa mig om det. Skulle vara väldigt gulligt!

Nej nu blir det en snabb kaffepaus och sen vidare till renovering...

Hej på er!!

6 kommentarer:

junhe sa...

MYSIG BLOGG DU HAR :) GILLAR VERKLIGEN DITT GAMLA SKÅP!!! KAN TYVÄRR INTE TIPSA DIG OM LAMPAN, MEN HOPPAS NGN ANNAN KAN. LYCKA TILL MED SOVRUMMET.

Anonym sa...

Ska bli spännande att se ditt sovrum!! Hmm.. lampan vet jag tyvärr inget om..

Anonym sa...

Vacker blogg du har! Väntar med spänning på att se hur ert sovrum blev!

Anonym sa...

Jag gillar verkligen din blogg. Fina bilder och fint skrivet:)
Ska bli spännande att komma tillbaka och se resultatet utav renoveringen, för jag kommer jättegärna flera gånger och hälsar på:)
Mvh Lallis

1700-talet sa...

Hej
Vilket otroligt vackert skåp!
Jag älskar färgen och slitaget!
Kanske vill du titta på min blogg, som jag precis har börjat lägga upp. Ingen har hittills hittat dit! Jättetrist. anno1700 heter den. Och så skulle jag bli jätteglad om du ville lägga min butik bland dina "Butiker med vackra ting"-tips: men bara om du tycker det är vackert förstås. Se www.anno1700.se
Hälsningar född i fel århundrade
Sollentuna som gärna skulle vilja ha ditt skåp privat

Lily of the valley sa...

Synd att du inte fortsätter med inläggen. Jag gillar din blogg.
Jag önskar dig en god fortsättning
kram Lily